در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

فراخوان جشنواره استند آپ کمدی «کرونا را شکست می دیم»علام شد

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام نخستین فراخوان جشنواره استند آپ کمدی کرونا را شکست می دیم بام ایران، بام سلامتی در این استان به همت انجمن هنر های نمایشی استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا و مشارکت جمعی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتراز  چهارمحال و بختیاری ابراهیم شریفی گفت: تولید ویدئو استندآپ و دابسمش (صدا گذاذی روی تصویر)پیرامون موضوع مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر آگاهی‌بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این فراخوان در دو قسمت است، تصریح کرد: قسمت  تولید استند آپ  و قسمت دوم  ساخت دابسمش (صدا گذاری روی تصویر ) که باید شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را مدنظر داشته باشندو باید قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: به تصویر کشیدن خدمات کادرپزشکی و پرستاری ، نیروهای امدادی و انتظامی ، خدمات آتش نشانان ، هلال احمر ،پاکبانان و پلیس راهنمایی رانندگی  و «مشارکت جمعی در مقابله با کرونا »و «خانواده کرونا را شکست می دهد » و «و ایام نوروز در خانه می مانیم » از جمله موضوعات این فراخوان به شمار می‌رود.

شریفی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان میتوانند آثار خود را تا ۱۰ فروردین  ۱۳۹۹ با ذکر مشخصات خود به شماره واتس آپ ۰۹۱۹۲۴۳۴۸۱۲ ارسال کنند.




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران