در حال بارگذاری ...
درخشش یک ایرانی در جشنواره لایو هامبورگ

دیپلم افتخار بخش پانتومیم جشنواره لایو هامبورگ در دستان هنرمند چهارمحال و بختیاری

سروش ضیا بروجنی هنرمند استان چهارمحال و بختیاری دیپلم افتخار بخش پانتومیم اولین جشنواره آنلاین اینستاگرامی هامبورگ آلمان با عنوان « کرونا برای یادگیری» را از آن خود کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اولین جشنواره تئاتر آنلاین اینستاگرامی هامبورگ آلمان به دبیری محمد چهرازی برگزار شده که هنرمند چهارمحال و بختیاری با اثر کوتاه « پرواز در زیر خاک» در این جشنواره شرکت کرده است.

فراخوان این جشنواره اول فروردین منتشر شد.  این جشنواره در 3 مرحله برگزار شد در مرحله نخست بیش از 50  نفر از سراسر دنیا شرکت کردند،  14 نفر به مرحله دوم رفتند و  8 نفربه مرحله نهایی را یافتند. 

سروش ضیا بروجنی توانست در این جشنواره مجازی دیپلم افتخار بخش پانتومیم جشنواره را به خاطر نگاه تازه و خلاقانه در برخورد با موضوع از آن خود کند.

داوری این آثار را احسان رحیمی، حسین محمدی و علی شجاعی به عهده داشته اند و آثاری نیز در این جشنواره از سوی مخاطبین انتخاب شده است.

این جشنواره در بخش تئاتر صحنه ای کوتاه، پانتومیم، استند آپ کمدی و عروسکی برگزار شده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری سروش ضیا بروجنی از هنرمندان جوان استان است که هم اکنون دانشجویی رشته بازیگری مرکز فرهنگ و هنر دریژنو چهارمحال و بختیاری است .




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران