در حال بارگذاری ...
با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری طی حکمی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر چهارمحال و بختیاری،  فرشید بزرگ نیا رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با حکم ابراهیم شریفی ریگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری  منصوب شد.

در بخشی ازاین حکم آمده است:

هنرمند گرامی
جناب آقای فرشید بزرگ‌نیا
نظر به توانایی، تجربه و شایستگی جناب عالی در عرصه هنرهای نمایشی بدینوسیله شما را به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منصوب می نمایم.
امید است در سایه الطاف خداوند هنرآفرین همواره پیروز و سربلند باشید.
ابراهیم شریفی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

گفتنی است فرشید بزرگ نیا از هنرمندان پیشکسوت استان چهارمحال و بختیاری است که هم اکنون نیز ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری را به عهده دارد. بزرگ نیا در جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی تئاتر حضور داشته و افتخارات بسیاری را برای تئاتر چهارمحال و بختیاری به ارمغان آورده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری  آبان ماه سال 1399 به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران