در حال بارگذاری ...
پس ار اعلام نتایج

درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در مسابقه «بادکنک طلایی»

ناصر محمودی و سمیرا سلیمانی فارسانی هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان، «بادکنک طلایی» اصفهان خوش درخشیدند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان با هدف دستیابی به متون نمایشی کودک برگزار شد که ۱۲ اثر برگزیده شده چاپ می‌شوند و در آینده نزدیک پس از رونمایی، این آثار در دسترس کارگردانان حوزه کودک و نوجوان در سطح کشور قرارخواهد گرفت.

۷۵ اثر در این دوره از مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان از ۵۰ نویسنده در دو بخش آزاد و شهروندی  با هم به رقابت پرداخته اند.

«ناصر محمودی» در بخش آزاد – رده سنی (۶-۹ سال) برای نگارش نمایشنامهاینجا یه برکه هست پر از قشنگی" لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال  مقام دوم جشنواره را از /ان خود کرد. لازم به ذکر است جشنواره در این بخش انتخاب نخست نداشته است.

همچنین  از «سمیرا سلیمانی فارسانی » دیگر هنرمند استان در بخش آزاد – رده سنی (۱۵-۱۳ سال)  برای نگارش نمایشنامه «درخت، ماه و پرنده » با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مراسم اختتامیه دومین مسابقه «بادکنک طلایی» به علت شیوع ویروس کرونا از پیش از ایام نوروز به  خردادماه موکول و به صورت مجازی برگزار شد.




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران