در حال بارگذاری ...
با برگزاری اختتامیه

معرفی برگزیدگان جشنواره مجازی نمایش‌های فردی (استندآپ کمدی) چهارمحال وبختیاری

برگزیدگان جشنواره مجازی نمایش های فردی (استندآپ کمدی)چهارمحال وبختیاری با معرفی منتخبین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار  ایران تئاتر  از چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی در آیین اختتامیه جشنواره گفت: با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه 1398 و در راستای اهداف ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین به منظور ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا و نیز کشف استعداد های خلاق و جوان درزمینه  نمایش های فردی فراخوان جشنواره با هماهنگی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی و انجمن سینمای جوان استان در فروردین ماه 1399 اعلام عمومی گردید.

وی ادامه دادبر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار جهت حضور در جشنواره نمایش های فردی پایان فروردین ماه تمدید گردید که تا پایان مهلت اعلام شده در بخش جشنواره نمایش های فردی تعداد 32 اثر از 24 شرکت کننده از استان های چهارمحال و بختیاری – فارس و خرم آباد به دبیرخانه این رو یداد فرهنگی و هنری ارسال گردید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزودبر اساس برنامه ریزی های انجام شده از طرف دبیرخانه جشنواره و ستاد اجرایی، داوری آثار توسط فرشید بزرگ نیا، اصغر اشراقی و امید بسیم  انجام و پس از بررسی های لازم نمایش های فردی، درسا ربیعی و سجاد ترابی فارسانی در بخش نمایش عروسکی و زهرا رخشان در بخش نمایش صحنه ای به عنوان آثار برتر معرفی گردیده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اختتامیه این جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی 12 تیر ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران