در حال بارگذاری ...
امام جمعه فرخ شهر:

استفاده از هنر در کنار دین عامل تعالی انسان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی امام جمعه فرخ شهر در بازدید از دانشگاه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری گفت: ؛ هنر ودین باعث آرامش انسان می شود واستفاده از هنر در کنار دین عامل تعالی انسان است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام احمدی افزود: ابزار هنر بدون شک بلیغ ترین وکاراترین ابزار ابلاغ  وتبلیغ دین است و باید تلاش شود از این ابزار برای معرفی و تبلیغ استفاده بهینه شود.

امام جمعه فرخ شهر آسیب های اجتماعی را در جامعه امروز بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تاکنون از استعداد و قابلیت های هنر درجهت رفع آسیب های اجتماعی کمتر استفاده شده است و با وجود دانشگاه فرهنگ و هنر در شهر فرخ شهر و حمایت از این دانشگاه می توان از ظرفیت های بالقوه این دانشگاه برای رفع آسیب های اجتماعی با زبان هنر بهره گرفت.

  رئیس شورای شهر فرخشهر نیز در این نشست گفت: شهر فرخ شهر از دیرباز به شهر فرهنگ و هنر در استان شناخته می شده و هنرمندان بسیاری در رشته های مختلف اهل این شهر هستند که اکنون از نخبگان هنری ایران زمین محسوب می شوند.

محمد رضا سمیع افزود: استان چهارمحال و بختیاری در زمینه های مختلف هنری در کشور حرفی برای گفتن دارد و ما تلاش خواهیم کرد در دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی بتوانند آثار هنری در خور و قابل توجه ای تولید کنند.

دکتر یاسر بخشیان ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست ضمن اشاره به رشته های هنری این دانشگاه گفت: دانشگاه فرهنگ و هنر تمام ظرفیت خود برای تعالی اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کار خواهد گرفت.

به گفته وی: پرورش نیروهای فرهنگی و هنری در سطح جامعه که بتوانند آثاری با مضامین هنری فاخر و انقلابی تولید کنند یکی از اهداف این دانشگاه است.

دکتر بخشیان افزود: دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو بدون شک می تواند در همه زمینه های مختلف آسیب های اجتماعی در شهر فرخ شهر و استان اثر گذار باشد و با تولید محصولات فرهنگی و هنری فاخر کمک رسان جامعه و دیگر ارگان های باشد.

ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو اظهار داشت: این دانشگاه نو پا می باشد و به حمایت مسئولین استانی و شهر فرخ شهر نیازمند است که امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولین محترم در فرخ شهر و استان این دانشگاه را  در سطح کشور معرفی کنیم.

 دانشگاه فرهنگ و هنر در چهارمحال و بختیاری در سال 1397 از سوی گروه تئاتر دریژنو فرخ شهر پایه گذاری شده و در رشته های هنر های نمایشی، گرافیک و موسیقی دانشجو تربیت می کند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران