در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

باید ذائقه مردم را نسبت به نمایش حساس کنیم

ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در دیدار با هنرمندان تئاتر استان گفت: باید ظرفیت تئاتر استان به درستی توسط هنرمندان تئاترمعرفی شود و ذائقه مردم را باید نسبت به نمایش حساس کنیم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی در این نشست که با حضور بیش از 30نفر از هنرمندان مطرح تئاتر استان برگزار شد افزود: ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاش خودر ا انجام می دهیم تا مشکلات هنرمندان تئاتر استان  به حداقل  برسد.

شریفی اظهار داشت: شهرستان های استان نیز در اولویت برنامه های کاری ما است و تلاش خواهیم کرد در اولین فرصت مشکلات هنرمندان تئاتر در شهرستان های استان نیز مرتفع شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: ظرفیت تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با برخی از استانهای بزرگ کشور برابری می کند و باید هنرمندان و گروهها و مجریان اعتماد بیشتری به هم داشته باشند.

تئاتر کمتر از هنر های دیگر نیست و  ما با ید با کمک یکدیگر تلاش کنیم تا  با فعالیت در زمینه تئاتر با رعایت پروتکل های بهداشتی  و گذر از این وضعیت کرونا فعالیت های حوزه نمایش را اجرایی کنیم

شریفی افزود: باید اکنون با وجود این بیماری همه گیربرای تئاتر احساس خطر کرد و از اکنون برنامه ریزی کنیم ما باید برای تئاتر در شرایط کنونی برنامه ریزی کنیم و بنده نیز کمک حال این هنر والا باشم.

 به گفته وی : تفاهم نامه در خصوص حمایت از جشنواره تئاتر استان ، حمایت از انجمن نمایش استان ،آموزش حرفه ای تئاتر ، کمک به  پورتال ، کمک به تولید تئاترو  کمک به تماشاخانه تئاتر جمعا نزدیک به 100 میلیون تومان  از سوی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به استان ارسال شد که امضا و به تهران ارسال شده است که انشالله با پیگیری انجمن هنرهای نمایشی و تلاش ماعملیاتی شوند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، در این نشست هنرمندان تئاتر مشکلات خود در عرصه هنرهای نمایشی را مطرح کردند و برخی از هنرمندان راهکار های برای رفع این مشکلات را ارائه دادند.




مطالب مرتبط

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در دیدار با فعالان تئاتر بچه‌های مسجد و فعالان تئاتر حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری وعده داد که حوزه هنری در حد توان خود از هنرمندان استان‌های فعال در حوزه تئاتر حمایت خواهد کرد.

|

کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی:

حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی می‌کند
کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی:

حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی می‌کند

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، با اشاره به این‌که متولی اصلی حمایت از سینما و تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، می‌گوید حوزه هنزی در حد توان خود از استان‌های فعال در تئاتر حمایت می‌کند.

|

نظرات کاربران