در حال بارگذاری ...
از سوی واحد نمایش حوزه هنری منتشر شد

فراخوان سومین جایزه نمایشنامه نویسی چهارمحال و بختیاری با موضوع «کرونا»

فراخوان سومین جایزه نمایشنامه نویسی چهارمحال و بختیاری با موضوع پاندمی ویروس کرونا از سوی واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: واحد نمایش حوزه ی هنری چهارمحال و بختیاری به منظور ارج نهادن به هنر نمایشنامه نویسی و با هدف تولید نمایشنامه و معرفی نمایشنامه‌نویسان خلاق و زمینه سازی جهت تولید آثار نمایشی مطلوب و اثرگذار در سطح جامعه و همچنین تولید آثار مبتنی بر وقایع روز به ویژه پاندمی ویروس کرونا و تاثیر آن بر جوامع انسانی، سومین دوره ی جایزه ی نمایشنامه نویسی را برگزار می نماید.

امین بسیم افزود: تاثیر ویروس کرونا بر جوامع انسانی، سبک زندگی و خانواده( حال و آینده)، کادر درمانی و کرونا ( تلاش فداکاری کادر درمان و مسائل و مشکلات آنان) و کمک های مومنانه و کرونا ( همدلی، همکاری وهمراهی مردم در شرایط پاندمی کرونا) از موضوعات این جایزه نمایشنامه نویسی است.

به گفته وی این مسابقه در گستره جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و هر نویسنده استانی می تواند تا سقف سه اثر نمایشی به این مسابقه ارسال نماید.

وی یادآور شد: آثار ارسالی پیش از این نباید در هیچ جشنواره یا مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی شرکت کرده و یا نمایش آنها اجرای عموم رفته باشد و چنانچه در هر مرحله‌ای خلاف این موضوع ثابت شود اثر یادشده از مسابقه حذف خواهد شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری گفت: در این جایزه سه اثر منتخب معرفی خواهد شد و به تشخیص هیات داوران این مسابقه در صورت بالا بودن کیفیت آثار نمایشی از 3 اثر دیگر تقدیر می شود.

وی افزود: آثار منتخب جشنواره با کمک هزینه حوزه هنری استان در سال 1400  اجرا خواهند شد و نمایشنامه های منتخب در آینده به چاپ خواهند رسید.

بسیم گفت: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 20 اسفند ماه1399 است و برگزیدگان آن در هفته هنر انقلاب اسلامی 1400 معرفی می شوند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 52، کدپستی: 8816767454 ، واحد نمایش حوزه ی هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال نمایند.

*متن فراخوان از پایان همین خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

از امروز 20 خرداد 1403

« سگها مادرت را می‌خورند» در پلاتوی امیر کبیر روی صحنه می‌رود
از امروز 20 خرداد 1403

« سگها مادرت را می‌خورند» در پلاتوی امیر کبیر روی صحنه می‌رود

نمایش « سگها مادرت را می‌خورند» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داوود یادگاری اثر شرکت کننده در چهارمین همایش تئاتر تک از 20 تا 25 خرداد تا در پلاتوی امیر کبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

نظرات کاربران