در حال بارگذاری ...
در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

پوستر جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین ورئیس و اعضای انجمن هنر های نمایشی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری،  ابراهیم شریفی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آئین این رونمایی  گفت سی و دومین جشنواره تئاترچهارمحال و بختیاری  با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رشد و اعتلای هنر تئاتر  امسال  دیماه 99در فضای مجازی در استان برگزار می‌شود

وی افزود : در واقع یکی از مهمترین اقدامات  توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر استانی است و همه باید سعی و تلاش خود را بکار ‌گیریم تا بخشی کمی از جشنواره تئاتر استان را به صورت حضوری توسط هنرمندان مجری  ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار کنیم.

شریفی در ادامه گفت : توجه به شعار سال، فرهنگ ایثار و شهادت، در نظر داشتن ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، فضائل اخلاقی، مباحث مربوط به نشاط اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با اعتیاد و توجه به فرهنگ عامه و ارزش‌های بومی، تاریخی و ادبی استان از موضوعات این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: پوستر این جشنواره توسط هنرمند استان امید بسیم طراحی شده و این پوستر در جشنواره پوستر های نمایشی تئاتر کشور نیز شرکت خواهد کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و دومین جشنواره ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به دبیری فرشید بزرگ نیا  از 1 الی 4 دی ماه 1399 در شهرکرد برگزار می‌شود و مخاطبین نمایش ها می توانند از طریق فضایی مجازی  نمایش های مورد علاقه خود را تماشا کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران