در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سی و دومین دوره اعلام شد

اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری  از معرفی آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، فرشید بزرگ نیا گفت: در مجموع 10 اثر  از شهر های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و فرخ شهر به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ارسال شده بود که هیات بازبینی در نهایت با راه‌یابی هفت اثر نمایشی به بخش رقابتی این جشنواره موافقت کرد.
بزرگ نیا افزود: نمایش «آیسبرگ» به کارگردانی «مسلم سلیمانیان» ، نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به کارگردانی «علیرضا کوشک جلالی»نمایش «گیلاس سیاه» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست و «ضیافت پنالتی ها» به کارگردانی اکبر دانیالی چهار نمایش هستند که به صورت قطعی برای شرکت در جشنواره تئاتر استانی از سوی هیات بازبین معرفی شدند.
وی اظهار داشت: نمایش های «اوتانازیا» به کارگردانی «فرزاد فخریان»، «پسماندهای ذهنی پریشان» به کارگردانی «سعید شیرزاد» و «وصیت» به کارگردانی «جواد خاکسار حقانی» نیز  منوط به بازبینی مجدد از سوی هیات بازبین معرفی شده اند.
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: بازبینی مجدد آثار مشروط در تاریخ ۲۹ آذر در محل مجتمع فرهنگی و هنری امیرکبیر انجام خواهد شد.

بزرگ نیا افزود: سی و دومین جشنواره ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 1 الی 4 دی ماه 1399 در شهرکرد برگزار می‌شود و مخاطبین نمایش ها می توانند از طریق فضایی مجازی  نمایش های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مسعود آگشته، مهرداد حیدری و فراز مهدیان دهکردی به ‌عنوان اعضای هیئت انتخاب سی ودومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری بازبینی آثار را به عهده داشتند.

 




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران