در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری :

جشنواره تئاتر استانی مجرای بایسته‌ای برای مبادله بی‌غایت عقاید، اذهان و اندیشه‌های پسندیده است

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پی برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری پیامی به شرح زیر منتشر نمود.

به نام بخشاینده نگارگر

هنر نمایش در ایام تنگنایی و دریغ، رجا را در فوأد و روح هنرمندان آشکار می نماید و آیین پسندیده حیات را به مردمان، با بی آلایشی و شیفتگی تعلیم می دهد. جشنواره تئاتر استانی، همه ساله هنرمندان استان ها را به بازدید از پیشگاه زیبای خود سوق داده و منظره ای نیکو از تئاتر استان در معرض نمایش می‌گذارد. آرزومندم دوستداران به تئاتر از این جایگاه چشمگیر به نیکی بهره مند شوند و شالوده گسترش، پیشرفت و برتری هنرهای نمایشی استان را ساخته و پرداخته کنند. در پایان از همه عوامل اجرایی و گروه های حاضر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری مراتب سپاس و امتنان را داشته و توفیق روز افزون اهالی هنر بی نظیر نمایش را مسألت دارم.

شهرام فرجی

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

استان چهارمحال و بختیاری




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

سه اثر نمایشی چهارمحال و بختیاری در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم به صحنه می‌روند

سه اثر نمایشی چهارمحال و بختیاری در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم به صحنه می‌روند

شهرام فرجی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، توضیحاتی را درباره نمایش‌های هنرمندان این استان در جشنواره تئاتر منطقه‌‌ای راه ابریشم، ارائه داد.

|

نظرات کاربران