در حال بارگذاری ...
عضو انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری رپرتوار نمایشنامه خوانی در تماشاخانه مهر شهرکرد

انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از گروه های نمایشی برای رپرتوار نمایشنامه خوانی در تماشاخانه مهر شهرکرد دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، کامیار معتمدیان دهکردی عضو انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری گفت:  متاسفانه با توجه به شرایط بیماری کرونا در دو سال اخیر فعالیت های نمایشی در استان کم رونق شده و انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف رونق بخشیدن به هنر نمایش و معرفی متون نمایشی ایران و جهان و همچنین بستری برای گفتگوی بیشتر در باب نمایشنامه از گروه های نمایشی استان برای اجرای نمایشنامه خوانی دعوت به عمل می آورد.

معتمدیان افزود: موضوع متن های نمایشی برای اجرا در این طرح آزاد بوده و گروه های متقاضی برای شرکت در اجرا های نمایشنامه خوانی در صورت پذیرش اثر بعد از بازخوانی و بازبینی سه شب اجرا در شهرکرد خواهند داشت.

وی اظهار داشت: به گروه های منتخب نمایشنامه خوانی کمک هزینه ای از سوی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری پرداخت خواهد شد.

معتمدیان گفت: هماهنگی گروه های نمایشی برای ارسال اثر با مجری طرح سرکار خانم طاهره سلیمانی می باشد و آثار پذیرفته شده در هفته پایانی تیر ماه 1400 بازبینی خواهند شد و در مرداد ماه به روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای شرکت در این اجرا ها می توانند آثار خود را به مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا از طریق فضایی مجازی درواتس آپ به شماره: 09030216672  ارسال نمایند.

 




مطالب مرتبط

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

نظرات کاربران