در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

استاد نقی بلالی دهکردی نویسنده‌ای پرتلاش و هنرمندی بی ادعا و متواضع بود

در پی درگذشت هنرمند فقید نقی بلالی دهکردی ، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، پیام تسلیتی صادرکرد .

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری در متن این پیام آمده است:

ودگر باره دست اجل گلی از گلستان نویسندگی و ادبیات نمایشی گلچین کرد و این بار مردی از جنس قلم و ادبیات ، آخرین پرده حیات خویش را نقش جاودانی زد.

امروز آخرین برگ زندگانیِ درخشان این هنرمند از درخت افتاد. حیاتِ والا و شگفت انگیزِ هنرمندی توانا در عرصه ادبیات نمایشی و خالق و مولف آثاری همچون  لاله های واژگون، آیینه ای در اتاق زرد، سال نو، جای خالی دریا، اشتباه کودکانه، قلب شیشه ای و ... به پایان رسید و یاد و یادگارهای عزیزِ او برای جامعه هنری به جا مانده است.


 استاد نقی بلالی دهکردی نویسنده‌ای پرتلاش و هنرمندی بی ادعا و متواضع بود.


 اگرچه ضایعه فقدان این هنرمند گرانقدر جبران ناشدنی است اما ثمره تلاش بیش از  سه  دهه هنرمندی  وی در عرصه های مختلف تدریس تولید و مدیریت انجمن نویسندگان استان  هرگز از خاطر اهل هنر نخواهد رفت .

 اینجانب درگذشت این هنرمند متعهد و استاد دلسوز را به خانواده گرانقدر ایشان شاگردان و تمامی هنرمندان استان به ویژه جامعه ادبی  استان تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را در جوار رحمت خالق زیباییها مسالت دارم.

ابراهیم شریفی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان چهارمحال و بختیاری




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران