در حال بارگذاری ...
مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان خبر داد

مهلت شرکت در جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری تمدید شد

اصغر اشراقی مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان از تمدید مهلت ارسال در خواست حضور در سی و سومین دوره جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، اصغر اشراقی گفت:هنرمندان متقاضی حضور در این دوره از جشنواره با توجه به موارد و شرایط درج شده در فراخوان می توانند تا تاریخ 25 مهر 1400 با مراجعه به آدرس http://chaharmahal-bakhtiari.theater.ir   درخواست خود را ثبت نمایند.

اشراقی افزود: فرایند ثبت­ نام برای حضور در سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان تنها از طریق درگاه پرتال تئاتر استان به آدرسhttp://chaharmahal-bakhtiari.theater.ir  و تکمیل فرم شماره یک درج شده در سامانه انجام خواهد شد و دبیرخانه جشنواره از پذیرش فیزیکی فرم مذکور و درخواست­ها معذور است.

به گفته وی تکمیل فرم ثبت نام در پرتال تئاتر استان ، ارسال لوح فشرده حاوی متن درمحیط word یا pdf به همراه مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر اثر و چکیده سوابق هنری متقاضی در یک صفحه A4 تایپ شده از  مدارک مورد نیاز جهت شرکت در جشنواره عنوان کرد.

مسئول مرکز هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در جشنواره تئاتر استانی صرفا آثار صحنه ایی مورد داوری و انتخاب قرار خواهند گرفت.بخش مسابقه صرفاً به آثار ایرانی اختصاص دارد . متون اقتباسی ( آدابته شده ایرانی ) میتوانند با ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر و تشخیص هیات انتخاب در بخش رقابتی جشنواره حضور داشته باشند . متون اقتباسی منوط به ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر، نوع اقتباس و با اخذ مجوز از نویسنده یا ناشر ومترجم به صورتی که حقوق معنوی ومادی صاحب اثرحفظ شود، می­توانند در بخش رقابتی جشنواره حضور داشته باشند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مهلت ارسال تقاضای شرکت در جشنواره تا 25 مهر 1400 تمدید شده است و  متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های03833334890و03833334891تماس حاصل نموده یا به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند.

 

متن کامل فراخوان  در پیوست همین خبر قابل دریافت است.

 




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران