در حال بارگذاری ...
با استقبال خوب مخاطبان

سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری عصر روز جمعه با استقبال خوب مخاطبان تئاتر و هنرمندان استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تئاتر سی وسوم با اجرای نمایش «سیاهی یک لشگر» از شهرستان بروجن و نمایش« دست گاه» از شهرستان شهرکرد کار خود را آغاز کرد.

فرشید بزرگ نیا افزود: استقبال مخاطبان تئاتر بعد از دو سال تعطیلی سالن های نمایش بسیار خوب بوده و ستاد جشنواره تمامی تلاش خود برای رعایت کردن پروتکل های بهداشتی را انجام می دهد.

وی اظهار داشت: مخاطبان برای دیدن نمایش های این جشنواره می باید از قبل بلیط نمایش خود را رزرو نمایند.

به گفته بزرگ نیا این جشنواره تا 15 آذر برگزار خواهد شد و 6 اثر نمایشی از شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان در آن شرکت دارند.

 اردشیر صالحپور، سعید اسدی و احمد رضا رافعی بروجنی داوری آثار سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند.

اختتامیه این جشنواره 15 آذر ساعت 15 در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران