در حال بارگذاری ...
کاری از گروه هنری نوید

نمایش «آنا بر میگرده؟؟؟» در بروجن به صحنه می‌رود

نمایش «آنا بر میگرده؟؟؟» به نویسندگی مهرداد کردیان بروجنی و کارگردانی حسین وکیلی از ۷ دی ماه در فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری نمایش«آنا بر میگرده؟؟؟» کاری از گروه هنری نوید بروجن است و مهرداد کردیان بروجنی و حدیثه پاسبانی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

این نمایش داستان مهرداد یک بازیگر تاتر است که بخاطر کرونا خونه نشین شده و هر روز زندگیش با مشکلاتی جدید مواجه می شود.

«مسعود طاهری» سرپرست گروه، «شقایق شیروانی» دستیار کارگردان، «زهرا فیاضی» طراح صحنه، «مهسا محمدی»، «علیرضا و امیر حسین محمد زاده» ساخت و اجرای موسیقی، «پروین باغبانی» عکاس، «مجتبی کردیان و مجید رزازی» طراح و اجرای نور، «محمد رضا دارش» منشی صحنه، «علی ملکی» افکت، «مهسا ملک محمدی» طراح پوستر، «امین زاد مهر» طراح و اجرای گریم و «حمید شبانیان» مشاور هنری از دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 7 تا 10 دی ماه  ساعت 19 به فرهنگ سرای بروجن مراجعه نمایند.

 

 

 




مطالب مرتبط

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

اجرای نمایش «زاغ  ها» در بروجن

اجرای نمایش «زاغ ها» در بروجن

نمایش «زاغ ها» نوشته میترا احمدی و کارگردانی علیرضا فرهنگ از 3 تا 10 بهمن در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه است.

|

گفت و گو با کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

حسین وکیلی: حضور داوران غیر بومی انتخاب خوبی است
گفت و گو با کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

حسین وکیلی: حضور داوران غیر بومی انتخاب خوبی است

حسین وکیلی کارگردان نمایش « عامدانه،عاشقانه،قاتلانه..» با ابراز خرسندی از انتخاب تعداد بیشتر آثار در این جشنواره، حضور داوران غیر بومی در را انتخاب خوبی دانست که بهتر است در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

|

نظرات کاربران