در حال بارگذاری ...

تقدیر از کارگردان و بازیگر نمایش زخم گشوده جهان در جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی

زهرا اسماعیلی کارگردان و الهه علیزاده بازیگر نمایش زخم گشوده جهان لوح تقدیر کارگردانی و بازیگری سومین دوره جشنواره سردار آسمانی را از آن خود کردند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش رادیویی «زخم گشوده جهان» به نویسندگی «مجید دیندار» و تهیه کنندگی و کارگردانی «زهرا اسماعیلی» از صدا و سیمایی مرکز چهارمحال و بختیاری در سومین جشنواره سردار آسمانی توانست در بخش های بازیگری مرد و زن، نویسندگی و کارگردانی کاندیدایی دریافت جایزه شود.

در بخش بازیگری مرد داریوش یوسف‌زاده و در بخش بازیگری زن الهه علیزاده کاندیدای دریافت جایزه شدند که از اله علیزاده برای بازی در این رادیو تئاتر تقدیر به عمل آمد .

همچنین مجید دیندار نویسنده نمایشنامه زخم گشوده جهان کاندیدایی بخش نویسندگی و زهرا اسماعیلی کاندیدای بخش  کارگردانی بودند که  زهرا اسماعیلی برای کارگردانی این نمایش لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کرد.

نمایش «زخم گشوده جهان» روایتی از شهدای مدافع حرم در سوریه است که داستان روابط انسانی حین جنگ را روایت می کند.

الهه علیزاده، مصطفی راد و داریوش یوسف زاده در این اثر ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به «رضا حیدری» صدا بردار، «عماد صدری نژاد»  افکتور، «فیروزه بنی طالبی»  مدیر تولید، و «حسن مجیدی»  مدیر اجرایی  اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی ۲۱ دی‌ماه در تالار فرهنگیان کرمان برگزار شد.

 

 

.




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران