در حال بارگذاری ...
در آستانه روز جهانی تئاتر

از استاد کمال الدین شفیعی در شهرکرد تقدیر شد

در آستانه روز جهانی تئاتر از سوی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از استاد کمال الدین شفیعی تقدیر شد و پلاتوی نمایشی با نام این استاد تئاتر به همت آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد در آمفی تئاتر امیرکبیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، فرشید بزرگ نیا مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از افتخارات ما در استان چهارمحال و بختیاری حضور استاد گرانقدر کمال الدین شفیعی در این استان است چرا که هنر جویان و اهالی تئاتر می‌توانند به راحتی از علم فاخر این استاد گرانقدر بهره ببرند.

بزرگ نیا افزود: استاد کمال الدین شفیعی بیش از ۱۰ سال است که در استان چهارمحال و بختیاری سکونت دارد و در این سال‌ها شاگردان بسیاری را پرورش داده است.

وی اظهار داشت: باید برنامه ریزی‌های بهتری برای کلاس‌های این استاد گرانقدر در استان داشته باشیم و تلاش کنیم از علم دانایی این مرد بزرگ بیشتر بهره مند شویم.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری گفت:آموزشگاه تئاتر شهرکرد که در سال ۱۳۹۲ در شهرکرد با مدیریت جناب آقای رضا ولی پور دهکردی افتتاح شده نیز در این سال‌ها ضمن آموزش تئاتر و ورود هنر جویان این آموزشگاه به بدنه اصلی تئاتر در استان کار‌های زیر بنایی بسیار چون برگزاری جشنواره تئاتر تک،جشنواره تئاتر خیابانی محیط زیست و... انجام داده که قابل تقدیر است و جدیدترین خدمت این آموزشگاه افتتاح پلاتوی نمایش با نام استاد کمال الدین شفیعی با هزینه آموزشگاه در آمفی تئاتر امیرکبیر است که جای تقدیر دارد.

بزرگ نیا افزود: افتتاح یک مکان نمایشی که محلی است برای ارائه آثار هنری و همفکری و آموزش تئاتر به نظر من مهم‌ترین اتفاقی است که به رشد و توسعه تئاتر استان کمک می‌کند و تاسیس این پلاتو از سوی آموزشگاه به معنای این است که آموزشگاه تئاتر آرام هدفش چیزی به جز توسعه تئاتر نیست.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری گفت:نامگذاری مکان‌های فرهنگی و هنری به نام اساتید و مفاخر هنری سنتی زیبا و نوعی قدرشناسی و قدردانی از زحمات آن عزیز است و جایگاه ویژه و سوابق استاد کمال الدین شفیعی در هنرهای نمایشی آنچنان گرانبها و بسیار است که نام گذاری یک پلاتو به اسم این استاد عزیز کار بسیار پسندیده است که به همت آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد انجام شده است.

پلاتوی نمایش استاد کمال الدین شفیعی در سالن آمفی تئاتر امیرکبیر،واقع در شهرکرد،خیابان امیرکبیر افتتاح شده است.

 




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

نظرات کاربران