در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دیدار نوروزی هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری به بهانه‌ی روز ملی هنرهای نمایشی و تبریک نوروز باستانی و ارائه برنامه های انجمن هنر های نمایشی در سال ۱۴۰۱ با مدیر کل، معاون هنری و کارشناسان فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان در سال 1400 با توجه به بودجه کم بسیار موفق عمل کرد که قدردان زحمات شما عزیزان برای تولیدات، برگزاری جشنواره ها و دیگر اقدامات انجمن در سال گذشته هستیم.

ابراهیم شریفی افزود: باید بتوانیم با هدف گزاری و برنامه ریزی برای سال پیش رو اجرا های عموم در استان، توجه به تئاتر شهرستان ها، برگزاری کلاس های آموزشی و دیگر برنامه ها را همچون گذشته در دستور کار خود قرار دهیم تا بتوانیم سال 1401 را سالی سرشار از تئاتر و اجرا های مختلف در سراسر استان سپری کنیم.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاش و کمک خود را برای ارتقاء هنر تئاتر در استان و پیشرفت و معرفی هنرمندان این رشته در کشور انجام خواهد داد و در همه زمینه ها کمک حال انجمن هنرهای نمایشی خواهد بود.

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر بابت انجام این دیدارگفت: خوشبختانه در سال گذشته حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن هنرهای نمایشی خوب بوده و انجمن  هنرهای نمایشی قدردان همکاری های مستمر این اداره کل با انجمن خواهد بود.

قاسم اسماعیلی دهکردی افزود: در سال جدید تلاش خواهیم کرد اجرا های عموم در استان را بیشتر تقویت کنیم و این امر حمایت همه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را می طلبد.

وی اظهار داشت: بحث آموزش حرفه ای تئاتر در استان یکی از مباحث خیلی مهم و تاثیر گذار است و انجمن هنرهای نمایشی قصد دارد به صورت جدی در امر آموزش در سال 1401 سرمایه گذاری کند.

اسماعیلی گفت: گروه های تئاتر شهرستان ها اکنون با مشکلات بسیار روبه رو است و باید به کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم موانع و مشکلات این هنرمندان عزیز شهرستانی را مرتفع کنیم.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری در این نشست محمد رضا سمیع، ثریا امینیان از اعضای انجمن هنرهای نمایشی و شهرام فرجی معاونت هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید حیدری مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امید بسیم کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران