در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری معرفی‌شد

طی حکمی از سوی پیام احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ، قاسم اسماعیلی دهکردی به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتراستانی منصوب شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به پیشنهاد شورای سیاستگذاری سی و چهارمین جشنواره تئاتراستانی ، طی حکمی، ، قاسم اسماعیلی دهکردی را به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتراستانی منصوب نمود.

قاسم اسماعیلی دهکردی متولد 1353 در شهرکرد است. اسماعیلی فعالیت نمایشی خود را از سال 1367 آغاز کرده و آثار بسیاری را در کارنامه کاری خود دارد. اسماعیلی دهکردی پیش از این نیز دبیر دو دوره ی 29 و 30 جشنواره تئاتر استانی بوده است.

 

 متن این حکم بدین شرح است:

هنرمند فرهیخته جناب آقای قاسم اسماعیلی دهکردی

نظر به تخصص متعهدانه، سوابق هنری و تجارب اجرایی شما در گستره هنرهای نمایشی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان « دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتراستانی چهارمحال و بختیاری» منصوب می نمایم. از آنجا که جشنواره تئاتر استانی بزرگترین رخداد هنری استان می باشد. امید است با بکارگیری حداکثری ظرفیت های موجود در راستای رشد و اعتلاء هنر تئاتر این مرز و بوم گامی موثر برداشته و در انجام وظیفه محوله موفق و سربلند باشید.

در ضمن انتظار است نکات ذیل سر لوحه اقدامات در برگزاری این جشنواره قرار گیرد.

دوام توفیقات روز افزون تان را از درگاه خداوند هنر آفرین مسالت دارم./

1 – توجه ویژه به گسترش دایره مخاطبان و حضور حداکثری هنرمندان هنر های نمایشی

2 – تقویت ظرفیت های مردمی در عرصه فرهنگ و هنر

3 – توجه به موضوعاتی همچون نشاط و امید فردی و اجتماعی، خانواده، همگرایی ملی، ارزش های انسانی و شعار سال در تولیدات و روند جشواره

4 – توجه ویژه به بخش غیر رقابتی و بخش های جانبی جشنواره به ویژه نمایش های دانش آموزی، دانشجویی،تئاتر مساجد و همچنین تولیدات هنری سایر هنرمندان رشته های دیگر

5 – توجه ویژه به اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره و همچنین جذب مشارکت های مالی به ویژه از بخش خصوصی در راستای تامین بودجه جشنواره

پیام احمدی رئیس سی و چهارمین جشنواره تئاتراستانی و سرپرست کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، همچنین شهرام فرجی معاون هنری  و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حکم سرپرست اداره کل به عنوان قائم مقام رئیس سی و چهارمین جشنواره تئاتراستان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

سه اثر نمایشی چهارمحال و بختیاری در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم به صحنه می‌روند

سه اثر نمایشی چهارمحال و بختیاری در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم به صحنه می‌روند

شهرام فرجی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، توضیحاتی را درباره نمایش‌های هنرمندان این استان در جشنواره تئاتر منطقه‌‌ای راه ابریشم، ارائه داد.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران