در حال بارگذاری ...
مهرنوش عباس نژاد کارگردان شرکت کننده در جشنواره سی چهارم:

رقابت در جشنواره امسال تنگاتنگ است

مهرنوش عباس نژاد کارگردان و بازیگر نمایش «کپسول» شرکت کننده در سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: سطح آثار جشنواره امسال نزدیک به هم و رقابت تنگاتنگ است. هدف شخصی من از شرکت در جشنواره، دیده شدن و مورد استقبال بودن اثرم در بین مردم است، ولی اگر نتیجه نهایی، راه نیافتن به جشنواره فجر هم باشد، ناراضی نخواهم بود.

عباس نژاد در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری افزود: استقبال خوب تماشاگران در این دوره از جشنواره باعث امیدواری و خوشحالی است. تعدد تماشاگران که هم مردم عام و هم اهالی خاص تئاتر را در بر داشت، یکی از موارد انگیزه بخش برای هنرمندان تئاتر است.

وی برگزاری جشنواره تئاتر را باعث استمرار و ماندگاری تئاتر در استان دانست و گفت: گفتگو و دیالوگ هنرمندان تئاتر در جشنواره های تئاتر درباره آثار و نقد بررسی آثار خود باعث پیشرفت هنرمندان می شود و امیدوارم در جشنواره های تئاتر به جلسات نقد بررسی آثار به مانند این جشنواره اهمیت بیشتری دهند.

عباس نژاد درباره موضوع نمایش خود اظهار داشت: «کپسول» درمورد بیماری ناشناخته ای است که تنها راه درمان آن ازدواج است، حتی برای انسان های متاهل افراد بیمار، بین مردن و زنده ماندن مردد می مانند. چالش تعهد در ازدواج در این نمایش پررنگ است.

وی هدف از انتخاب این متن را وجود شخصیت های زیاد و خاکستری در آن عنوان کرد و گفت: تعداد زیاد بازیگر و هماهنگی بین آنها جزء مشکلات کار من بود که به لطف خدا و با تلاش بازیگران و عوامل اثر از پس آن بر آمدیم.

این کارگردان جوان درباره مشکلات تئاتر در استان گفت: مشکل تهویه سالن های نمایشی، نبود تجهیزات نورپردازی و ایراد ساختاری صحنه نمایش جزء معضلات اساسی زیرساختی تئاتر در استان است که امیدوارم با تلاش مسئولین به زودی برطرف شود.

 




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

نظرات کاربران