در حال بارگذاری ...
مدیر مرکز هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

«خاکستری» به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد

نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی «پریا امینی دهکردی » به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی «پریا امینی دهکردی » در  بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق - منطقه ۲ بوشهر حضور داشت که صبح امروز 17 دی ماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

امید بسیم افزود: پریا امینی دهکردی توانست جوایز نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سوم زن بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق - منطقه ۲ بوشهر را از آن خود کند و به عنوان اثر سوم به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شود.

بسیم اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با دو اثر «خاکستری» به کارگردانی پریا امینی دهکردی و «کپسول» به کارگردانی مهرنوش عباس نژاد در جشنواره تئاتر مناطق حضور داشت.

به گفته وی نمایش «خاکستری» اثر گروه نمایش آرام شهرکرد است و  داستان یک شب از زندگی آدم هایی را روایت می کند که در جنگ زندگی می کنند.

وی یاد آور شد این اثر اثر برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری بوده که فاطمه امینی، عرفان ربیعی وپریا امینی دهکردی در آن ایفای نقش می کردند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 1401 برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران