در حال بارگذاری ...

چهارمحال و بختیاری با دو نمایش در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

چهارمحال و بختیاری با دو نمایش «خاکستری» و «کُش تَن» در در بخش های مسابقه بین الملل و میهمان چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  تئاتر استان چهارمحال و بختیاری هر ساله در بخش های مختلف جشنواره بین المللی فجر حضور داشته و امسال نیز با دو نمایش در این جشنواره معتبر تئاتری حضور دارد.

امید بسیم افزود: نمایش «خاکستری» نوشته و کارگردانی پریا امینی در بخش مسابقه بین الملل جشنواره حضور دارد که این نمایش منتخب جشنواره تئاتر استانی است که از جشنواره منطقه ای امسال به جشنواره فجر راه پیدا کرده است.

بسیم اظهار داشت: نمایش «خاکستری» طبق جدول زمان بندی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز سه شنبه 4 بهمن ماه 1401 هجری شمسی ساعت 18:30 و 20:30 در دو نوبت به روی صحنه تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر تهران رفت.

به گفته وی نمایش «کُش تَن» نوشته جواد خاکسار حقانی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست نیز دیگر نمایش شرکت کننده در جشنواره چهل و یکم است که در بخش میهمان این جشنواره حضور دارد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی افزود: نمایش «کُش تَن» نیز شنبه 8 بهمن ماه 1401 هجری شمسی ساعت 17:00 و 19:00 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه  خواهد رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری کورش زارعی از یکم تا 11 بهمن ماه 1401 هجری شمسی در تهران  در حال برگزاری است.   




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

خاکسار حقانی: محک زدن ایده‌های نو در تئاتر دغدغه اصلی من است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

خاکسار حقانی: محک زدن ایده‌های نو در تئاتر دغدغه اصلی من است

جواد خاکسار حقانی کارگردان جوان چهارمحال و بختیاری محک زدن ایده‌های نو در اجرای تئاتر را دغدغه اصلی خود و گروهش می‌داند.

|

نظرات کاربران