در حال بارگذاری ...
از سوی گروه نمایش آرام

نمایش «خدای کشتار» در شهرکرد به روی صحنه می رود

نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی «یاسمینا رضا» و کارگردانی «ثریا امینیان» از ۲۵ بهمن در تماشا خانه مهر شهرکرد به همت گروه نمایش آرام به روی صحنه می رود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: ، نمایشنامه «خدای کشتار » درباره گفت‌وگو و بحث دو زوج است که پس از دعوای پسرانشان دور هم جمع شده‌اند تا نقطه پایانی بر ماجرا بگذارند، اما در ادامه گفت‌وگوی آن‌ها به مشاجرات و درگیری‌های کلامی بزرگتری ختم می‌شود و اوضاع و موقعیت، شرایط وخیم‌تری پیدا می‌کند

امید بسیم افزود: نمایشنامه «خدای کشتار» نوشته «یاسمینا رضا» نمایشنامه‌نویس، بازیگر، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس فرانسوی است که در سال 2007 نوشته شده و اکنون به عنوان یک نمایشنامه پرطرفدار در بسیاری از کشورهای جهان به روی صحنه می‌رود.

وی یاد آور شد این نمایشنامه ترجمه های بسیاری دارد که این اجرا به ترجمه هنرمند استان «عرفان ربیعی» صورت  گرفته است.

بسیم افزود: نویدجعفرزاده، پریا امینی دهکردی، عرفان ربیعی و راضیه رئیسی در این اثر نمایشی ایفای نقش می کنند.

به گفته وی از دیگر عوامل نمایش می توان به «رضا ولی پور دهکردی» سرپرست گروه، «ناصر قائدی» مجری طرح، «ثریا امینیان»طراح لباس و صحنه، «محمد توکلی» انتخاب موسیقی، «مجید علیخانی»مدیر صحنه پخش موسیقی، « امید بسیم» طراح پوستر و بروشور و بنر، «سحر خاکسار حقانی»منشی صحنه اشاره کرد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این نمایش با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تولید شده که امیدواریم دیگر سازمان های استان نیز در تولید نمایش کمک حال هنرمندان تئاتر استان باشند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند جهت تماشای این نمایش تا تاریخ 5 اسفند 1401  هر شب ساعت 18:30 به تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی چهار راه ابوریحان مراجعه نمایند.

 




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

نظرات کاربران