در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان انتخابات هیات مدیره انجمـن هنرهای نمایشی استـان چهارمحال و بختیاری

مدیر مرکز هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان تشکیل مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمـن هنرهای نمایشی استـان خبر داد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری؛ امید بسیم با اعلام این خبر بیان کرد: فراخوان تشکیل مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از امروز 19 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شده است.

بسیم افزود: وی عنوان کرد: متقاضیان عضویت در مجمع عمومی و هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان می توانند تا 6 خرداد درخواست خود را به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.

وی یاد آور شد  دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبطبا هنرهای نمایشی در مقطع کاردانی و کارشناسی، میر مسئول آموزشگاه و یا موسسه هنر های نمایشی، هنر آموز دارای کارت صلاحیت تدریس هنر های نمایشی، پیشکسوت صاحب نظر به تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو پیوسته و یا وابسته کانون های خانه تئاتر ایران و انجمن بازیگری، شرایط کاندیداتوری در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی می باشد.

بسیم اظهار داشت: کلیه هنرمندان نمایش استان، فعال در رشته های هنرهای نمایشی شامل نمایش نامه نویس، کارگردان، بازیگر، طراحی و اجراء نورپردازی، طراحی و ساخت عروسک و دکور، طراحی و اجراء گریم نمایش، طراحی لباس نمایش، طراحی صحنه نمایش ، آهنگساز نمایش، تهیه کننده نمایش، عکاسی تئاتر و سایر عوامل نمایش می توانند با تکمیل فرم عضویت در مجمع عمومی انجمن نمایش استان شرکت نمایند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان جهت شرکت در این انتخابات به عنوان کاندیدا می توانند تا تاریخ 6 خرداد 1402 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز هنرهای نمایشی مراجعه نمایند.

 

 

 




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران