در حال بارگذاری ...

دو اثر از چهارمحال و بختیاری در بیست و یکمین جشنواره آیینی و سنتی

دو نمایشنامه از نمایشنامه نویسان چهارمحال و بختیاری در بخش های شبیه خوانی و صحنه ای بیست و یکمین جشنواره آیینی و سنتی انتخاب شدند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اسامی متون پذیرفته شده بخش‌های صحنه‌ای و شبیه‌خوانی، بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از طرف دبیرخانه این رویداد هنری اعلام شد که دو اثر از چهارمحال و بختیاری در این رویداد حضور دارد.

نمایشنامه مجلس شبیه خوانی« شهادت حضرت شاهچراغ(ع)» اثر کورش صادقی چلیچه در بخش شبیه خوانی مجالس غریب و نمایشنامه « برقه و باد» اثر مصطفی محمدی دوست از فارسان دو اثر انتخاب شده در بخش بازبینی این رویداد هستند.

محمود فرهنگ، هادی مرزبان و فرهاد قائمیان هیئت انتخاب (بازخوانی متون) آثار صحنه‌ای و علی اکبر قدوسیان، ابوالفضل میرزااحمدی و مهدی دریایی هیئت انتخاب (بازخوانی متون) آثار شبیه‌خوانی این جشنواره را به عهده داشته اند.

پذیرفته شدگان تا 10 شهریور فرصت دارند نسبت به بارگزاری فیلم آثار خود در سایت جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی (با توجه به راهنمای بارگزاری در سایت جشنواره )به نشانی  https://irtf.theater.ir/fa/167052  اقدام کنند  .

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش آیینی و سنتی به دبیری احمد جولایی در پاییز 1402 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران