در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری منتشر شد

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، جدول اجراهای این رویداد تئاتری را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، جدول اجراهای مهم ترین رویداد نمایشی استان را منتشر کرد.

اجرای نمایش‌های جشنواره در آمفی تئاتر امیرکبیر، پلاتوی امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

بر اساس جدول منتشر شده در اولین روز جشنواره، دوشنبه  15 آبان ساعت 11 صبح  نمایش « هم پوشانی دیوار با جسمی سخت بود اما حل شد » به نویسندگی و کارگردانی جواد خاکسار حقانی در پلاتوی نمایش امیرکبیر و ساعت 16 نمایش «زاغ ها» به نویسندگی  میترا احمدی و کارگردانی  علیرضا فرهنگ در آمفی تئاتر امیرکبیر به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین ساعت 18 نمایش خیابانی «پیدای پنهان...» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد حیدری در محوطه  تماشاخانه مهر اجرا خواهد شد و نمایش صحنه ای «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی حسین وکیلی در تماشاخانه مهر  به روی صحنه خواهد رفت .

در روزسه شنبه 16 آبان ساعت 11 نمایش « تکرار» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی امیر محمد اسدی در پلاتوی نمایش  امیرکبیر و ساعت 16 نمایش «مجلس سوگواری داریوس» به نویسندگی و کارگردانی محمد امین مهدیان اجرا خواهد شد.

در همان روز نمایش خیابانی «ننه یوسف» به نویسندگی محمد مظفری و کارگردانی رضا علوی اشکفتکی در محوطه تماشاخانه مهر اجرا خواهد کرد و نمایش صحنه ای «من هر وقت دیدمت داشتی میرفتی» به نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی جعفری فارسانی و مریم سلیمانی ساعت 19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

جشنواره سی و پنجم در روز سوم خود چهارشنبه 17 آبان  ساعت 9 صبح  در تماشاخانه مهر میزبان نمایش« شهر شکلاتی» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا علوی اشکفتکی است و ساعت 11 در پلاتوی امیرکبیر نمایش «هشت (برانکو باریچو)» به نویسندگی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین در ساعت  16 در سالن آمفی تئاتر امیرکبیر نمایش «حریر و ماهیگیر» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی آزاده سعیدی اجرا خواهد شد و نمایش خیابانی «پوتین های خاکی» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر امیری ساعت 18 در محوطه تماشاخانه مهر شهرکرد اجرا خواهد داشت.

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میر باقری  و کارگردانی: سروش ضیا  ساعت 19 در تماشاخانه مهر شهرکرد آخرین اجرای صحنه‌ای جشنواره سی و پنجم تئاتر چهارمحال و بختیاری است.

جلسات نقد بررسی آثار نیز در پایان همان روز با حضور هنرمندان در سالن جلسات تماشاخانه مهر برگزار می‌شود.

 

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، پنجشنبه  18 آبان ماه از ساعت 14:30 در تماشاخانه مهر شهرکرد  برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

نظرات کاربران