در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری منتشر شد

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، جدول اجراهای این رویداد تئاتری را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، جدول اجراهای مهم ترین رویداد نمایشی استان را منتشر کرد.

اجرای نمایش‌های جشنواره در آمفی تئاتر امیرکبیر، پلاتوی امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

بر اساس جدول منتشر شده در اولین روز جشنواره، دوشنبه  15 آبان ساعت 11 صبح  نمایش « هم پوشانی دیوار با جسمی سخت بود اما حل شد » به نویسندگی و کارگردانی جواد خاکسار حقانی در پلاتوی نمایش امیرکبیر و ساعت 16 نمایش «زاغ ها» به نویسندگی  میترا احمدی و کارگردانی  علیرضا فرهنگ در آمفی تئاتر امیرکبیر به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین ساعت 18 نمایش خیابانی «پیدای پنهان...» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد حیدری در محوطه  تماشاخانه مهر اجرا خواهد شد و نمایش صحنه ای «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی حسین وکیلی در تماشاخانه مهر  به روی صحنه خواهد رفت .

در روزسه شنبه 16 آبان ساعت 11 نمایش « تکرار» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی امیر محمد اسدی در پلاتوی نمایش  امیرکبیر و ساعت 16 نمایش «مجلس سوگواری داریوس» به نویسندگی و کارگردانی محمد امین مهدیان اجرا خواهد شد.

در همان روز نمایش خیابانی «ننه یوسف» به نویسندگی محمد مظفری و کارگردانی رضا علوی اشکفتکی در محوطه تماشاخانه مهر اجرا خواهد کرد و نمایش صحنه ای «من هر وقت دیدمت داشتی میرفتی» به نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی جعفری فارسانی و مریم سلیمانی ساعت 19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

جشنواره سی و پنجم در روز سوم خود چهارشنبه 17 آبان  ساعت 9 صبح  در تماشاخانه مهر میزبان نمایش« شهر شکلاتی» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا علوی اشکفتکی است و ساعت 11 در پلاتوی امیرکبیر نمایش «هشت (برانکو باریچو)» به نویسندگی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین در ساعت  16 در سالن آمفی تئاتر امیرکبیر نمایش «حریر و ماهیگیر» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی آزاده سعیدی اجرا خواهد شد و نمایش خیابانی «پوتین های خاکی» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر امیری ساعت 18 در محوطه تماشاخانه مهر شهرکرد اجرا خواهد داشت.

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میر باقری  و کارگردانی: سروش ضیا  ساعت 19 در تماشاخانه مهر شهرکرد آخرین اجرای صحنه‌ای جشنواره سی و پنجم تئاتر چهارمحال و بختیاری است.

جلسات نقد بررسی آثار نیز در پایان همان روز با حضور هنرمندان در سالن جلسات تماشاخانه مهر برگزار می‌شود.

 

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، پنجشنبه  18 آبان ماه از ساعت 14:30 در تماشاخانه مهر شهرکرد  برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن کمیته‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گفت: با توجه به رقابت 10 اثر نمایشی در جشنواره امسال، امکان انتخاب سه اثر استانی برای راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر کشور وجود ...

|

نظرات کاربران