در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی  10 نمایش  صحنه ای و 3 نمایش خیابانی حاضر در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری را داوری می‌کنند.

سیروس همتی  متولد  ۱۳۵۱  بازیگر، کارگردان، معلم بازنشسته نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است. همتی فعالیت خود در عرصه هنر را از اوایل دهه ۷۰ آغاز کرد و در نمایش های  بسیاری به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان فعالیت داشته است. ایفای نقش در بیش از 100 اثر نمایشی و سینمایی از فعالیت های این هنرمند کشور است.

جلیل رفیعی، نویسنده و کارگردان، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است. او در چند آموزشگاه آزاد، مدرس تئاتر است. رفیعی پیش از این کارشناس رسمی تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس تئاتر استان یزد، مسئول امور هنری شهرستان یزد، مسئول امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد استان یزد و مدیر تالار هنر بوده است.

احسان جانمی، متولد سال ۱۳۶۰ زرین‌شهر اصفهان، کارگردان، بازیگر، نویسنده، دارای کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر تهران، عضو هیئت مدیره انجمن نمایش زرین‌شهر، و مسئول آموزش تئاتر مرکز آموزش هنر می باشد. جانمی تا کنون بیش از 100 نمایش را کارگردانی کرده و در جشنواره‌های تئاتر بسیاری حضور داشته است.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به دبیری پیام احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری   15 تا 18 آبان ماه 1402 در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری 12 خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و هنرمندان 9 شهرستان استان، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، می‌توانند در آن شرکت کنند.

|

نظرات کاربران