در حال بارگذاری ...
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از ۱۲ آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش شهر شکلاتی نوشته ندا ثابتی، روایتگر داستانی کمدی اما تلخ و نقادانه از مردمان شهری است که هیچ عنصر هنری و فرهنگی را میان خود نمی‌پسندند و تا آنجا پیش رفته‌اند که نه تنها نسبت به زیبایی‌ها بلکه در برابر جنایت‌ها هم به‌نوعی بی‌تفاوتی گرفتار هستند. 
در این نمایش که اجرای عمومی آن تا 21 آذر ادامه دارد، سینا ابراهیمی، رها عبدالهی، علی مرادپور، آتنا همتیان، رضا علوی، ویدا اردشیری، مهدی همتیان، حدیث قاسمی، سعید صمیمی و محمدرضا سمیع به عنوان بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند. 
 نمایش شهر شکلاتی از جمله آثار راه‌یافته به بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری بود که توانست در این دوره از جشنواره به سه عنوان برتر در بخش موسیقی، طراحی صحنه و طراحی لباس دست یابد. 
 سروش خورشیدی برای ساخت و اجرای موسیقی شهر شکلاتی که به صورت زنده در بخش‌های مختلف نمایش نواخته می‌شود به عنوان نفر شایسته تقدیر در جشنواره سی و پنجم انتخاب شد و هیات داوران به دلیل اهمیت بالا در استفاده از مولتی‌مدیا‌ و تصویرسازی در این نمایش، جایزه ویژه خود را به گروه تصویرسازی نمایش شهر شکلاتی تقدیم کرد. 
 مریم بنی طالبی هم برای طراحی لباس بازیگران نمایش شهر شکلاتی توانست عنوان تنها برگزیده این بخش را در سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به دست آورد. 
 سیدکاظم مهاجر به عنوان سرمایه‌گذار و سعید صمیمی به عنوان سرپرست در تولید و اجرای نمایش شهر شکلاتی همکاری دارند و مرتضی نامدار، مصطفی حسنی، طاهره زارع، امیرمحمد رحمانی و بابک کوهی فایق در گروه کارگردانی، کیمیا و آنیتا بهمن پور، ساغر حیدری، شاهین و سعید ابراهیمی و فرناز کریمی در گروه انیماتور و تصویرسازی، امیرحسین صمیمی، آیدا مددی، فاطمه باقرپور و شادی معتمدی در گروه گریم، مرتضی نامدار و علی بهرامی در گروه نور، علی جوانمردی، مهدی اسفنانی، عنایت محمودوند و شیوا حاجیان در گروه موسیقی و سینا ابراهیمی به عنوان طراح پوستر و بروشور در خلق این اثر نمایشی، عهده‌دار اجرای بخش‌های مختلف هستند. 
به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از 21 آذر ماه  1402،  ساعت 19، در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان، تماشا کنند.




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن کمیته‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گفت: با توجه به رقابت 10 اثر نمایشی در جشنواره امسال، امکان انتخاب سه اثر استانی برای راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر کشور وجود ...

|

نظرات کاربران