در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه ...» در بروجن

نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه...»، به کارگردانی حسین وکیلی، از ۵ تا ۱۰ دی ۱۴۰۲، ساعت ۲۰، در پلاتوی نمایش فرهنگسرای بروجن اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه...»، نوشته ساناز بیان و کار حسین وکیلی، در بروجن به صحنه رفته است. 

این اثر منتخب سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، از 5 تا 10 دی 1402، در پلاتو نمایش فرهنگسرای بروجن اجرا می‌شود. 

«عامدانه، عاشقانه، قاتلانه ...»، در سه اپیزود، سه قتل در سال‌های اخیر را روایت می‌کند که پرونده‌های آنها به دلایل مختلف برای جامعه از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار بوده است.

این نمایش، از 14 تا 17 دی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم به میزبانی استان سمنان حضور خواهد یافت. 

حکیمه ایدر، مهلا رضایی و آویسا کارپرداز، بازیگران اصلی این اثر اجرایی و ناهید کریمی، بازیگر فرم این نمایش هستند. 

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به هانیه ایدر (دستیار کارگردان)، مهساذوالفقاری و سجاد احمدی (منشی صحنه)، شقایق شیروانی (افکت)، ماهان حمیدیان (موسیقی)، مجتبی کردیان و مجیدرزازی (طراح نور)، امین جعفری و زهرا فیاضی بروجنی (طراح صحنه)، علی ملکی (طراح گریم)، امید مسروری و سجاد اقتداری (مدیر تولید)، محمدرضا دارش و رویاتیموری (مدیر روابط عمومی)، مهردادکردیان (دراماتورژ و طراح پوستر) و امید مردانی بروجنی (سرپرست گروه) اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند این اثر نمایشی را از ۵ تا ۱۰ دی ۱۴۰۲، ساعت 20 در پلاتو نمایش فرهنگسرای بروجن تماشا کنند.




مطالب مرتبط

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

اجرای نمایش «زاغ  ها» در بروجن

اجرای نمایش «زاغ ها» در بروجن

نمایش «زاغ ها» نوشته میترا احمدی و کارگردانی علیرضا فرهنگ از 3 تا 10 بهمن در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه است.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

نظرات کاربران