در حال بارگذاری ...
از سوی مرکزدانشگاهی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر

نمایش کودک‌ و نوجوان «مثل دوستای قدیمی» در فرخ شهر به صحنه رفت

نمایش کودک ونوجوان «مثل دوستای قدیمی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رضا سمیع ‌در فرخشهر به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش «مثل دوست های قدیمی» تولید مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فرخ شهر از 25 دی ماه تا 5 بهمن ماه 1402 در  سالن قدیم سینمای فرخشهر جنب فرمانداری فرخ شهر روی صحنه رفت.

در این نمایش که تمثیلی است براساس حکایتی از«کلیله ودمنه» بابک کوهی فایق، افشین شهباز، محمد(صدرا)اسماعیل زاده، حسین قاعدی، سعیدصداقت، محمدخاکسار، فاطمه(ترانه)محمدی، ندا قاسم پور و معصومه امینی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به سعیدجوانبخت و سعیدصداقت «دستیاران کارگردان»، یاسمین نصیری «افکت و پخش صدا»، صالح صالحی « نور»، حمیدخندان « طرح واجرای دکور»، پیمان زندیان  «دستیار و اجرای دکور»، شهرام ثابت «ساخت و اجرای موسیقی» اشاره کرد.

نمایش مثل دوست های قدیمی از آثار استاد محمد رضا سمیع قهفرخی است که تا کنون با استقبال بسیار برای اجرا در سراسر کشور روبه رو شده است.که این بار توسط نویسنده اثر در استان چهارمحال و بختیاری به روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی در سانس های صبح ویژه دانش آموزان شهرستان فرخ شهر در سالن سینمایی این شهر به روی صحنه می رود.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای تماشایی این اثر کودک و نوجوان می توانند تا 5 بهمن ماه 1402 ساعت 18 به سالن قدیم سینمای فرخ شهر جنب فرمانداری فرخ شهر مراجعه نمایند.

 

 




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران