در حال بارگذاری ...
از 4 اردیبهشت 1403

«شُس تن» در پلاتوی امیر کبیر روی صحنه می‌رود

نمایش «شُس تن» به نویسندگی پریسا عابدی و دراماتورژی و کارگردانی فراز مهدیان اثر منتخب چهارمین همایش تئاتر تک از ۴ اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت در پلاتوی امیر کبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری،  «شُس تن»  اثر شرکت کننده در چهارمین همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری است که توانست جوایز نخست متن، کارگردانی، بازیگری، نور و طراحی صحنه جشنواره را از آن خود کند.

 این نمایش به ابعاد مختلف روان‌تنی یک بازیگر تئاتر می‌پردازد که در حین تمرین دچار شوک بر اثر تعرض شده و اکنون خود را تنها در حمام خانه‌شان می‌بیند.

پریسا عابدی در این اثر نمایشی ایفای نقش می کند و از دیگر عوامل آن میتوان به «طراح نور» عادل محمدیان، «طراح صحنه»  فراز مهدیان،  «ساخت موسیقی و طراحی آرایه‌های صوتی» مهرداد حبیبیان،  «طراح لباس» پرناز مهدیان «مدیر تولید»  فرخنده جعفریان،  «دستیار کارگردان» علی احمدی شهرکی،  «مدیر صحنه و اجرای دکور»  استاد عبدالرحیم مهدیان «دستیار صحنه» نسترن حسینیان،  «منشی صحنه» شیما بیگی،  «طراح پوستر و بروشور» محمد فدایی، «مدیر تبلیغات و روابط عمومی» رضا طهماسبی،  «عکاسان» مریم الله‌یاری و فرخنده جعفریان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از 4 تا 13  اردیبهشت 1403 ، هر شب ساعت 20 در پلاتوی آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در شهرکرد خیابان امیرکبیر تماشا کنند.

گفتنی است چهارمین همایش تئاتر تک از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام  26 تا 28 فروردین ماه 1403 در شهرکرد برگزار شد.




مطالب مرتبط

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران