در حال بارگذاری ...
از امروز 20 خرداد 1403

« سگها مادرت را می‌خورند» در پلاتوی امیر کبیر روی صحنه می‌رود

نمایش « سگها مادرت را می‌خورند» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داوود یادگاری اثر شرکت کننده در چهارمین همایش تئاتر تک از ۲۰ تا ۲۵ خرداد تا در پلاتوی امیر کبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش « سگها مادرت را می خورند»  تک پرسوناژ است و «معصومه امینی» درآن ایفای نقش می کند.

یادگاری کارگردان این اثر نمایش را به شیوه رئالیستی کارگردانی کرده و متن این نمایش  تلاش دارد مشکلات ناشی از اعتیاد در جامعه و خانواده را به تصویر بکشد.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به ژاکلین اعتصامی «سرپرست و مشاور»، فاطمه موذن و مهدی هیبتی « دستیار صحنه»، فاطمه خدابخشی و علی شاهوردی «گریم»،  محمد پورکاوه « نور پرداز»، فاطمه مهیا نادری « موسیقی»، معصومه امینی « طراح پوستر»، افشین شهبازی « مدیر صحنه»، ریحانه تقی زاده « طراح لباس» و محمد پورکاوه « منشی صحنه» اشاره کرد.

تماشای این اثر نمایشی برای افراد بالای 14 سال مناسب است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از 20 تا 25  خرداد 1403 ، هر شب ساعت 19 در پلاتوی آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در شهرکرد خیابان امیرکبیر تماشا کنند.

گفتنی است چهارمین همایش تئاتر تک از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام  26 تا 28 فروردین ماه 1403 در شهرکرد برگزار شد.

 


آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|