در حال بارگذاری ...
...

با حضور محسن سلیمانی فارسانی

کارگاه تخصصی کارگردانی و بازیگری تئاتر در فارسان برگزار می‌شود

کارگاه دو روزه تخصصی کارگردانی و بازیگری تئاتر به همت آموزشگاه هنرهای نمایشی وسینمایی آستاره شهر ۱۸ و ۱۹ تیر ماه در شهر فارسان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر درچهارمحال و بختیاری، مصطفی محمدی دوست مدیر آموزشگاه سینمایی آستاره گفت: کارگاه آموزشی دو روزه کارگردانی با هدف فراگیری مهارتهای عملی کارگردانی و بازیگری برگزار می شود.

محمدی دوست درباره همزمانی آموزش بازیگری و کارگردانی افزود: حضور هنرجویان کارگردانی و بازیگری در کنار هم در این کارگاه فرصتی است مناسب تا علاقه مندان به کارگردانی آموزش های چون هدایت بازیگر، خلق صحنه و طراحی میزانسن را در ارتباط مستقیم با بازیگر فرابگیرند وعلاقه مندان به بازیگری ارتباط با کارگردان، قرار گرفتن درون موقعیت و تحلیل متن را بیاموزند.

محمدی دوست درباره دیگر برنامه های آموزشی آموزشگاه خود در شهر فارسان گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی بازیگری تئاتر درهمه رده های سنی از مبتدی تا پیشرفته، بازیگری جلو دوربین، آموزش موسیقی تئاتر وفیلم، اموزش تصویر برداری، برگزاری کلاس های تحلیل نمایشنامه و ...  از جمله برنامه های این آموزشگاه هنری در شهرستان است.

این هنرمند هنرهای نمایشی درباره مدرس این کارگاه آموزشی و معرفی آن یاد آور شد: استاد محسن سلیمانی فارسانی مدرس ایم کارگاه آموزشی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون کشور است که کمتر از داشته های علمی و تخصصی این استاد عزیز در استان استفاده شده است و آموزشگاه آستاره تلاش دارد با برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید مطرح استانی زمینه را برای پرورش و کشف استعداد های هنری شهرستان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر درچهارمحال و بختیاری، محسن سلیمانی فارسانی مدرس این کارگاه آموزشی، دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی ازدانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران  و سابقه نویسندگی ،کارگردانی و بازی در نمایش های مختلف و چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی را دارد. این هنرمند استان چهارمحال و بختیاری به غیر حضور و تولید آثار هنری بسیار سوابق مدیریتی هم چون «سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس» ،«معاونت هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس» ، «عضویت در شورای تخصصی تئاتر سازمان بسیج » و داوری و مدیریت اجرایی در جشنواره های متعددی همچون جشنواره تئاتربسیج ، جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره بین المللی تئاترفجر را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است این کارگاه دو روزه 18 و 19 تیر ماه 1403 در آموزشگاه هنرهای نمایشی وسینمایی آستاره واقع در شهر فارسان، خیابان شهید هیبتی جنب تعویض پلاک برگزار خواهد شد.