در حال بارگذاری ...
...

به همت گروه هنری خورشیدهای جوان در شهرکرد

نمایش «غول مرحله‌ی آخر» در شهرکرد روی صحنه می رود

به همت گروه هنری خورشیدهای جوان در شهرکرد

نمایش «غول مرحله‌ی آخر» در شهرکرد روی صحنه می رود

نمایش «غول مرحله‌ی آخر» به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی کاری از گروه هنری خورشیدهای جوان شهرکرد که در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ تولید و به روی صحنه رفت از ۲۵ مهر ماه تا ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ در تماشاخانه مهر شهرکرد دوباره به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال‌وبختیاری، نمایش صحنه‌ای غول مرحله آخر ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان تازه ترین اثر تولید شده ناصر محمودی هنرمند حوزه کودک و نوجوان در استان چهارمحال‌وبختیاری است که در بهمن ماه 1402 در شهرکرد ویژه مدارس اجرا شد.

محمودی این اثر نمایشی را اکنون برای اجرای عموم در شهرکرد آماده کرده و  از 25 مهر ماه تا 2 آبان در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه می برد.

محمودی از هنرمندان خلاق حوزه کودک و نوجوان است. نمایشنامه این هنرمند استان امسال به مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافته است.

«غول مرحله‌ی آخر»  به مسائلی همچون دوران پس از کرونا، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تنهایی کودکان در دوران کرونا و این روزهای دنیایی مدرن می‌پردازد.

سید مهدی سلیمی، مهدی عسکری، محمد رضا لله گانی، کاظم حیدری، بهاره غریبی، مینا حیدری، حدیث(ستاره) قاسمی، شیدرخ محمودی و مریم امانی در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به سید مهدی سلیمی« مشاور کارگردان»، زهرا فتاحی دهکردی « دستیار کارگردان و مشاور نویسنده»، احسان بسیم«آهنگ ساز و اجرای موسیقی»، مجید محمدیان «اجرای موسیقی»، معصومه امینی و فاطمه موذن «مدیر صحنه»، سحر خاکسار حقانی و محسن قاسمی «منشی صحنه»، فاطمه خدابخشی «طراح و اجرای گریم»، پوریا ایزدی و مجموعه هنری شهر خیس « اجرای پوستر و بروشور» راضیه رحمانی « ساخت تیرز و تبلیغات مجازی»، رسول حداد «طراح و اجرای نور»، ناصر محمودی و علی توکلی« طراح صحنه»، امیر لله گانی، فاطمه علیخانی ،امیر مسعود رحمانی،خانم محرابی ،نسیم ناظمی،افسون نجفی،معصوم امینی و علی توکلی «ساخت و اجرای دکور»، بهنام مرادیان «هماهنگی»، مریم مرادیان فارسانی« ساخت عروسک»، و الهام غفاری و زینب یراحی « طراح و دوخت لباس» اشاره کرد.

این اثر نمایشی تا دم آبان ماه 1403 در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان به روی صحنه است.

گفتنی است برای رزرو بلیت و تماشای این اثر کودک و نوجوان میتوانید با شماره ی 09139802385 تماس حاصل نمایید.