در حال بارگذاری ...

اکران فیلم تئاتر«متاستاز»در خانه هنرمندان شهرکرد

فیلم تئاتر «متاستاز» نوشته و کارگردانی علی‌اصغر دشتی در خانه هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اکران و نقد بررسی خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اکران های فیلم های تئاتر برتر ایران به صورت هفتگی به همت آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد و حوزه هنری چهارشنبه هر هفته در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.
محمد رضا سمیع افزود: چهارشنبه این هفته 4 اسفند فیلم تئاتر «متاستاز» کار ی از علی اصغر دشتی برای هنرمندان و علاقه مندان به به هنر نمایش اکران می‌شود  .
به گفته وی این نمایش  به همپایان بیماران سرطانی می پردازد، کسانیکه به لحاظ روانی بیشترین آسیب جدی را در دوران درمان فرد بیمار متحمل خواهند شد.
از بازیگران این نمایش می توان «متاستاز» می‌توان به «شیما مهدوی»، «ایلناز شعبانی»، «یاسمن ادیبی»، «مهتاب پرنیان»، «فاطمه صادقی» و «ملیکا روح‌انگیزی» اشاره کرد.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به «فرشاد فزونی» آهنگساز، «فرهاد فزونی» مدیر هنری، «ندا نصر» طراح لباس و «صبا کسمایی»طراح نور اشاره کرد.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت:اکران و نقد بررسی فیلم تئاتر ها در استان ها میتوانند زمینه را برای آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با آثار به روز مرکز فراهم کند.
علاقه مندان برای تماشای فیلم تئاتر «متاستاز» می توانند چهارشنبه 4 اسفند ساعت 17 به خانه هنرمندان حوزه هنری واقع در شهرکرد چهار راه بوعلی سینا مراجعه نمایند.




نظرات کاربران