در حال بارگذاری ...

ستاد جشنواره تئاتر بیست و نهم چهار محال و بختیاری فعال شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری از تشکیل اولین جلسه ستادی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهار محال و بختیاری خبر داد

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، جواد کارگران دهکردی  ، در جلسه ستاد تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای انجمن نمایش استان گفت: به منظور برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ستاد آن تشکیل و دبیرخانه آن  فعال شده است. 
وی تأکید کرد: بهره گیری از ظرفیت هنر نمایش نفش مهمی در انتقال ارزش های به نسل های مختلف دارد. 
 به گفته وی، بر اساس آئین نامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جشنواره  به عنوان رئیس ستاد استانی جشنواره ، معاون هنری استان  به عنوان جانشین رئیس جشنواره  اعلام  شده است  .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:بر اساس شیوه نامه جدید برگزاری جشنواره های تئاتر استانی در سراسر کشور، شورای سیاست گذاری جهت انتخاب دبیر جشنواره،دعوت از نهادها به منطور جذب حمایت و مشارکت در جشنواره ،بررسی پیشنهادات ستاد و دبیرخانه جشنواره ،تصویب بودجه جشنواره و...تشکیل می شود.
وی گفت :طبق این شیوه نامه شورا مدیر کل،معاون هنری اداره کل،رییس انجمن و دو نفر از اعضا هیئت رییسه،مسوول دبیرخانه جشنواره ودو نفر از پیشکسوتان تئاتر استان به انتخاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعضای این شورا را تشکیل خواهند داد.
کارگران دهکردی  هنر تئاتر را یکی از رشته های تاثیرگذار در بین هنرها دانست و تصریح کرد : تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی دقیق تر و به روز تر جشنواره تئاتری فاخر  در استان برگزار کنیم چرا که جشنواره های تئاتر اگر درست برگزار شوند می تواند در فرهنگ سازی شهرو استان  و  تعالی هنر تاتر بسیار اثر گزار باشند. 
حوزه نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دببرخانه و  اصغر اشراقی به عنوان مسئول دبیرخانه این دوره از جشنواره  معرفی شده است.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری به نقل از دبیرخانه جشنواره اعضای این شورا را جواد کارگران دهکردی(مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی للگانی ( معاون فرهنگی هنری اداره کل)،فرشید بزرگ نیا (رییس انجمن نمایش استان)، قاسم اسماعیلی ( هیئت رییسه انجمن نمایش)، اکبر دانیالی ( هیئت رییسه انجمن نمایش)،اصغر اشراقی(مسوول دبیرخانه دائمی جشنواره) ، محمد رضا سمیع (پیشکسوت تئاتر) و مسعود آگشته (پیشکسوت تئاتر) تشکیل خواهند داد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری،شهریورماه 96 در شهرکرد مرکز استان برگزار خواهد شد




نظرات کاربران