در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با 7 فروردین روز جهانی تئاتر

برگزاری کارگاه بازیگری تربیت حس از سوی آموزشگاه تئاتر آرام در شهرکرد

کارگاه بازیگری تربیت حس از سوی آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد هم زمان با ۷ فروردین روز جهانی تاتر برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مدیر آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد گفت:آموزشگاه تئاتر آرام با هدف فراهم سازی بستری مناسب برای بروز و کشف استعدادهای جوان عرصه تئاتر و نیز گسترش و تولید آثار ارزشمند تجربی و خلاق همزمان با 7 فروردین روز جهانی تئاتر کارگاه  هم آموزی بازیگری « تربیت حس » را با حضور احمد رضا رافعی بروجنی برگزار خواهد کرد.

رضا ولی پور دهکردی افزود:آموزشگاه تئاتر آرام با هدف آموزش حرفه ای و تکمیلی تئاتر قصد دارد هر ساله کارگاه های با عناوین بازیگری،کارگردانی و نویسندگی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار نمایید .

مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد گفت:  در کارگاه بازیگری تربیت حس آموزشها با تکیه بر بهر گیری از تخیل و خلاقیت بازیگر ،حضور در لحظه،تمرکز بر حس و احساسات،درک موقعیت های فرضی شکل گیری شده است . هنر جویان این نکات مهم تربیت حس در بازیگری را آموزش خواهند دید.

این هنرمند تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت : بیشتر به پاس داشت 7 فروردین روز جهانی تئاتر این کارگاه بازیگری را در ایام نوروز برگزار کرده ایم و آموزشگاه تئاتر آرام در تلاش است در سال 96  کارگاه  های دیگری در زمینه آموزش تئاتر با حضور استاتید برجسته کشوری همانند این کارگاه برگزار نمایید.

به گزارش درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با مراجعه به آموزشگاه تئاتر آرام واقع در چها راه بوعلی سینا خانه هنرمندان یا با تماس با شماره 09133844234 و یا مراجعه به کانال تلگرامی به آدرس زیر جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

t.me/joinchat/aaaaegaralky70q _ aocfa

 




نظرات کاربران