در حال بارگذاری ...

همایش اجرای نمایش های تک نفره در شهرکرد برگزار می شود

همایش اجرای نمایش تک نفره از سوی آموزشگاه تئاتر آرام در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  فراخوان این همایش با هدف اجرای تئاتر تک نفره در ماه گذشته به صورت استانی منتشر شد و بیش از 25 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

ولی پور اظهار داشت: آثار ارائه شده در این همایش موضوع آزاد دارند ولی اثر های نمایشی نباید از 20 دقیقه کمتر و از 35 دقیقه بیشتر باشند.

به گفته وی از بین آثار بازبینی شده 5 اثر برای اجرا انتخاب می شود  که این آثار بعد از بازبینی از  17  الی 31 مرداد ماه هر شب یک اثر ساعت 19 ، 20 و 21 در خانه هنرمندان حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت .

ولی پور افزود: بازبینی آثار رسیده به جشنواره سه شنبه 10 مرداد ماه شروع خواهد شد و تا 12 مرداد آثار پذیرفته شده برای این جشنواره معرفی خواهند شد.

مدیر آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد گفت: با نظر سنجی از مخاطبان این آثار یک اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب خواهد شد.

وی گفت: دکتر کمال الدین شفیعی، احمد رضا رافعی بروجنی و ثریا امینیان بازبینی آثار این همایش را به عهده دارند که 10 و 11 مرداد ماه در خانه هنرمندان حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری،علاقه مندان برای دیدن آثار منتخب این همایش می توانند از 17  الی 31 مرداد به خانه هنرمندان حوزه هنری واقع در چهار راه بوعلی سینا روبه روی دبیرستان فجر اسلام مراجعه نمایند.




نظرات کاربران