در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر خورشید

نمایش «باقِ‌وَحْشْ»در شهرکرد به روی صحنه رفت

نمایش «باقِ‌وَحْشْ»به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی کاری از گروه تئاتر خورشید با استقبال خوب مخاطبان از ۹ مهر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، امیر بهاور اکبر پور دهکردی نمایش «باقِ‌وَحْشْ» را پس از ۶ ماه تمرین 9 تا 19 مهر ماه در تماشاخانه مهر به روی صحنه برده است.

داستان«باقِ‌وَحْشْ» درباره یک خانواده‌ی معاصر ایرانی است که پدر خانواده و مادر  خانواده اختلافاتی از گذشته تا به امروز دارند که این اختلافات با اتفاقی که تنها دخترشان در مدرسه مرتکب می‌شود، به بحران تبدیل می‌شود. در ادامه به تصمیمات این سه نفر در  قبال این بحران پرداخته می‌شود.

سید مهدی حسام‌الذاکرین، آرزو عبدالهی و مائده رفیعی بازیگران نمایش «باقِ‌وَحْشْ» هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به «عادل محمدیان» طراح نور و ویدئو پروژکشن ، «خدیجه احمدی» پردازش نور، «امیربهاور اکبرپور دهکردی» طراح صحنه، «صالح صمیمی دهکردی» مدیر صحنه، «رضا حیدری» منشی صحنه، «هاجر صمدزاده و محمد فدایی» طراح ویدئو، «مهرداد حبیبیان دهکردی» انتخاب موسیقی و طراح آرایه های صوتی ،«آمنه عباسی» طراح لباس، «بابک آذری دهکردی» گرافیست،«هاجر صمدزاده» گرافیست اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 9 تا 19 مهر ماه 1398 ساعت 19  به تماشاخانه مهرواقع در شهرکرد، میر آباد غربی، میدان ابوریحان مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

نظرات کاربران