در حال بارگذاری ...
از سوی کامیار معتمدیان دهکردی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

طراح پوستر، طراح تندیس و مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره مشخص شد

از سوی کامیار معتمدیان دهکردی طراح پوستر، طراح تندیس و مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری مشخص شد.

کامیار معتمدیان دهکردی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: امید بسیم هنرمند گرافیست و از هنرمندان تئاتر استان  طراحی پوستر سی یکمین جشنواره تئاتر استانی را انجام خواهد داد.

معتمدیان افزود: امید بسیم تا کنون چندین پوستر جشنواره تئاتر استانی، منطقه ای و ملی را طراحی کرده و در سال های گذشته مقام نخست بخش پوستر جشنواره تئاتر فجر را نیز از آن خود کرده است.

او گفت: همچنین کریم منزوی از اساتید گرافیست استان و هنرمندان صاحب سبک طراحی تندیس جشنواره سی و یکم را به عهده دارد.

معتمدیان اظهار داشت: منزوی از اساتید دانشگاهی و پیشکسوتان هنر گرافیک در استان است که در سطح ملی نیز مطرح می باشد و آثار گرافیکی و تندیس های این هنرمند از کیفیت بالایی برخوردار است.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری گفت: امین بسیم از هنرمندان تئاتر استان نیز به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره سی یکم منصوب شده است.

معتمدیان افزود: امین بسیم هم اکنون مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری استان است و در چندین جشنواره تئاتر استانی و استانی فجر به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشته است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری به دبیری کامیار معتمدیان دهکردی و به همت انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آبان ماه 1398 در شهرکرد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

نظرات کاربران