در حال بارگذاری ...

مجموعه نمایشنامه «آیا» منتشر شد

مجموعه نمایشنامه «آیا»به قلم فرهاد خاکیان دهکردی از سوی نشر روزگار منتشر شد.

فرهاد خاکیان دهکردی نویسنده این اثر نمایشی درگفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  مجموعه نمایشنامه «آیا» شامل پنج نمایشنامه به نام‌های،«نفت مردگی»،«ترسناک تر از صدای باد»،«آنتن»،«تو به خانه برنمی گردی»،«از قدیم متعفن بودی» که در تیراژ هزار نسخه منتشر شده است.

خاکیان افزود: این آثار را در طول چهار سال نوشته ام و موضوعات آنها  بیش از هر چیزی به مفهوم جدا افتادگی انسان امروز می پردازد.

او گفت: این مجموعه از سوی نشر روزگار نشر روزگار یکی از قدیمی‌ترین ناشران در زمینه‌ی چاپ بهترین آثار ادبی و هنری و ایرانی و خارجی به چاپ رسیده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، از فرهاد خاکیان دهکردی پیش از این دو اثر دیگر در حوزه ادبیاتی داستانی به نام های پیشانی شکسته ی مجسمه ها و نایب قهرمان منتشر شده است.

گفتنی است جشن امضا و رونمایی از مجموعه نمایشنامه آیا 22 مهر ماه در حاشیه نمایشگاه کتاب در شهرکرد با حضور هنرمندان استان و  علاقه مندان به هنر نمایش برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران