در حال بارگذاری ...

راه یابی نمایش «فانوس» از چهارمحال و بختیاری به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

نمایش «فانوس» کاری از دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به کارگردانی مهدی عسگری به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در قزوین راه پیدا کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «فانوس» کاری از دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به کارگردانی مهدی عسگری به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در قزوین راه پیدا کرد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: نمایش «فانوس» به نویسندگی امیر زاوش و کارگردانی مهدی عسگری چالشتری است که در کارگاه تئاتر بچه های مسجد الغدیر شهرکرد تولید شده است.

وی ابراز کرد: متن نمایش «فانوس» تولید دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری با موضوع «تهمت ناروا به آدم ها» روی صحنه رفته است.

به گفته وی: مهدی پیر محمدی، علیرضا احمدی، پوریا بهرامی، محمد مهدی متقی، احسان ساعدی، عباس قادری و حسن احمدی بازیگران و عوامل این نمایش هستند.

بسیم ابراز کرد: عوامل نمایش «فانوس» از نوجوان های مسجد الغدیر شهرکرد هستند که در کارگاه دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری شرکت کردند.

بسیم اظهار داشت: هیئت بازبینی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد متشکل از حسین فدایی، قاسم قوامی، سینا دلشادی در جلسه انتخاب و بازبینی آثار متقاضی این جشنواره، ۱۵ نمایش را برای رقابت در این رویداد هنرهای نمایشی حوزه هنری انتخاب کردند که نمایش «فانوس» نماینده استان چهارمحال و بختیاری است و با 14 اثر دیگر از سراسر کشور رقابت می کند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان سه اثر نمایشی با عنوان «ماراتن»، «فانوس» و «فرزندان باغ انار» را به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ارسال کرده بود که نمایش «فانوس» موفق به دریافت جواز حضور در این جشنواره سراسری شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد اواخر آبان ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

|

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

نظرات کاربران