در حال بارگذاری ...
از سوی گروه نمایش آرام شهرکرد

«عقربه های سرگردان یک ساعت گم شده » در نخستین جشنواره سراسری تئاتر آرخه

نمایش «عقربه های سرگردان یک ساعت گم شده » به نویسندگی رضا ولی پور دهکردی و کارگردانی پریا امینی دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد در نخستین جشنواره سراسری تئاتر آرخه به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، جشنواره تئاتر آرخه یک جشنواره سراسری در ایران است که با شعار "انسانم آرزوست" می خواهد حساس ترین موضوعات مبتلا به انسان در عصر جدید را در صحنه به چالش بکشد این جشنواره با برنامه ریزی و سیاست گذاری های  تئاترون آرخه، با همکاری موسسه فرهنگی _ هنری چند منظوره خوش نگار از 18 الی 28 آبان در عمارت نوفل لوشاتو در تهران برگزار خواهد شد.

نمایش «عقربه های سرگردان یک ساعت گم شده » در این جشنواره پذیرفته شده و 22 آبان ساعت ١١ در عمارت نوفل لوشاتو _ سالن شماره ١ به روی صحنه خواهد رفت.

«عقربه های سرگردان یک ساعت گم شده » روایت انسانهای است که در جنگ زندگی آنها دچار چالشهای بسیار شده است و تاثیرات بسیار منفی بر آنها گذاشته است.

پریا امینی دهکردی بازیگر و کارگردان این اثر است و زهرا امیرخانی ،منشی صحنه، داوود امینیان طراح نور،  دانیال کمالی موسیقی، جواد خاکسار حقانی طراح پوستر، و سهراب اسماعیلی  به عنوان مدیر صحنه امینی را در این نمایش همراهی می کنند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند 22 آبان ساعت 11تهران ، حافظ ، خیابان نوفل لوشاتو ، بعد از چهارراه رازی ،  نرسیده به خیابان ولیعصر ، کوچه زیبا پلاک ١ ، عمارت نوفل لوشاتو ، سالن شماره ١ مراجعه نمایند.

لینک خرید بلیط نمایش http://arkheh.com/event/254




مطالب مرتبط

رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است
رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است

رضا ولی‌پور دهکردی، نویسنده و کارگردان نمایش «برانکو باریچو»، برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی را در ترغیب هنرمندان جوان برای پرداختن به این هنر، بسیار موثر می‌داند.

|

نظرات کاربران