در حال بارگذاری ...

درخشش نمایش «خواب‌های رنگی» در دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مهر دزفول

نمایش «خواب‌های رنگی» به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی و تولید واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری دردوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول خوش درخشید.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،  مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «خواب‌های رنگی» از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری است که با شرکت در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول توانست جوایز نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و موسیقی جشنواره را از آن خود کند.

امین بسیم افزود: این اثر نمایشی که از منتخبین جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری استان نیز بوده  در فضایی شاد و آموزنده مشکلات استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بازی‌های رایانه‌ای را بیان کرده  و کودکان را به خواندن قصه و کتاب تشویق می کند.

به گفته وی :  در مجموع خواب های رنگی   هشت جایزه این جشنواره را به شرح زیر به دست آورد؛ ناصر محمودی رتبه دوم کارگردانی و نویسندگی ، محمد رضا  لله گانی رتبه نخست بازیگری مرد، سید مهدی سلیمی رتبه سوم بازیگری مرد، بهاره غریبی رتبه دوم بازیگری زن، مریم امانی رتبه دوم بازیگری زن، احسان بسیم رتبه دوم موسیقی و علی توکلی رتبه سوم طراحی صحنه .

بسیم اظهار داشت: داوری این جشنواره را مرتضی سخاوت، آرش سهرابی و رضا فیاضی از هنرمندان مطرح و با سابقه کشور به عهده داشتند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، دوازدهمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان  مهر دزفول عصر پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

|

نظرات کاربران