در حال بارگذاری ...
از سوی کانون مساجد چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد

برگزاری کلاس‌های مجازی شاهنامه‌خوانی در مساجد چهارمحال و بختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری کلاس‌های آموزشی شاهنامه‌خوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کلاس‌های آموزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در نظر دارد تا با توجه به وجود استعدادهای درخشان در شاهنامه‌خوانی و علاقه زیاد جوانان به این رشته در استان کلاس‌های آموزشی را به صورت مجازی برگزار کند.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کلاس‌های مجازی شاهنامه‌خوانی در راستای طرح «تابستانه فهما» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: کلاس‌های مجازی شاهنامه‌خوانی با دعوت از «مهرپویای صفار» یکی از اساتید برجسته استانی و در راستای شبستان فرهنگ و رواق کتاب برگزار می‌شود.

مظاهری گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند از تخفیفات ویژه این دوره آموزشی استفاده کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان می‌توانند تعداد اعضای ثبت نام شده خود کانون را تا پایان تیرماه از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 9158595512 ارسال کنند.




نظرات کاربران