در حال بارگذاری ...
در اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد

معرفی« پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» و «ضیافت پنالتی ها» به دبیرخانه فجر

دراختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری که بعد از ظهر پنج شنبه ساعت ۱۶ با حضور کارگردانان نمایش ها داوران جشنواره و عوامل اجرایی برگزار شد، برگزیدگان این دوره از جشنواره استانی و گروه های نمایشی معرفی شده به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجرمعرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با معرفی دو نمایش به دبیری فرشید بزرگ نیا و  داوری نادر برهانی مرند، عباس جمالی و سعید زارع به کار خود پایان داد.

از بین 7 گروه نمایشی راه یافته به مرحله مسابقه ی سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری ، براساس رای هیات داوران متشکل از آقایان نادر برهانی مرند، عباس جمالی و سعید زارع برگزیدگان بخش های مختلف به شرح زیر معرفی شدند:

پوستر و بروشور:

هیات داوران در این بخش فقط یک اثر را شایسته تقدیر دانست.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «شیرین میرزایان قهفرخی» برای طراحی پوستر و برشور نمایش «پسماندهای ذهنی پریشان» از شهرکرد تعلق گرفت.

طراحی گریم:

هیات داوران در این بخش هیچ انتخابی ندارد.

طراحی نور:

هیات داوران در این بخش فقط یک اثر را شایسته تقدیر دانست.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «حجت یدالهی» برای طراحی نور نمایش «گیلاس سیاه» از فارسان تعلق گرفت.

طراحی لباس:

هیات داوران در این بخش فقط یک اثر را شایسته تقدیر دانست.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «فاطمه حیدری» برای طراحی لباس نمایش «گیلاس سیاه» از فارسان تعلق گرفت.

طراحی صدا و موسیقی:

جایزه سوم آهنگ سازی به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «محمد صادق سجادی» برای نمایش «آیسبرگ» از شهرکرد تعلق گرفت.

جایزه دوم طراحی صدا و موسیقی به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «سپهر نصیری» و «آستاره بختیاری» برای نمایش «گیلاس سیاه» از فارسان تعلق گرفت.

جایزه اول طراحی صدا و موسیقی به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «جواد خاکسار حقانی» برای نمایش«وصیت» از شهرکرد تعلق گرفت.

طراحی صحنه:

هیات داوران در این بخش فقط یک اثر را شایسته تقدیر دانست.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «سید اکبر دانیالی» برای طراحی صحنه نمایش «ضیافت پنالتی ها» از لردگان تعلق گرفت.

بازیگری زن:

جایزه سوم بازیگری زن به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «راضیه رئیسی» برای بازی در نمایش «پسماندهای ذهنی پریشان» از شهرکرد تعلق گرفت.

جایزه دوم بازیگری زن به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به «فرشته قادری» برای برای بازی در نمایش «پسماندهای ذهنی پریشان» از شهرکرد تعلق گرفت.

جایزه اول بازیگری زن به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی و تندیس جشنواره به «فهیم خسروی» برای بازی در نمایش «گیلاس سیاه» از فارسان تعلق گرفت.

بازیگری مرد:

جایزه سوم بازیگری مرد مشترکا اهدا شد به آقایان «مهدی حسن زاده» برای بازی در نمایش «آیسبرگ» از شهرکرد و پویا یادگاری برای بازی در نمایش «وصیت» از شهرکرد.

جایزه دوم بازیگری مرد نیز مشترکا اهدا شد به آقایان «رضا ولی پور دهکردی» برای بازی در نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» از شهرکرد و «سید اکبر دانیالی لردگانی» برای بازی در نمایش «ضیافت پنالتی ها» از لردگان تعلق گرفت.

هیات داوران برای بازیگری اول هیچ انتخابی نداشت.

نمایشنامه نویسی:

هیات داوران ضمن تقدیر از همه نویسندگان نمایشنامه های جشنواره در این بخش صرفا یک تقدیر دارد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره اهدا می شود به نویسنده نمایش «پسماندهای ذهنی پریشان»نوشته ی«سعید شیرزاد» از شهرکرد تعلق گرفت.

کارگردانی:

جایزه سوم کارگردانی به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی برای کارگردانی نمایش «گیلاس سیاه» از فارسان  به«مصطفی محمدی دوست» تعلق گرفت.

جایزه دوم کارگردانی به طور مشترک به کارگردان نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» از شهرکرد «علیرضا کوشک جلالی» و کارگردان نمایش «ضیافت پنالتی ها» از لردگان «سید اکبر دانیالی» تعلق گرفت.

هیات داوران برای کارگردانی اول هیچ انتخابی نداشت.

آثار برگزیده:

هیات داوران از میان آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری بدون اولویت ، دو اثر نمایشی « پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» و «ضیافت پنالتی ها»  را برای بررسی به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می نماید.

گفتنی است سی و دومین جشنواره ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری  از 1 الی 4 دی ماه 1399 در شهرکرد برگزار شد و مخاطبین نمایش ها و اختتامیه جشنواره را از طریق فضایی مجازی دنبال کردند.




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

سیروس همتی داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است
سیروس همتی داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است

داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خالی بودن جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های تئاتر استانی گفت: سرمایه‌گذاری و ارائه آموزش در این حوزه به دلیل اهمیت بُن‌مایه تئاتر کودک و نوجوان و ضرورت پشتوانه سازی برای آینده تئاتر لازم است.

|

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

نظرات کاربران