در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «ضیافت پنالتی ها» در شهرکرد آغاز شد

نمایش «ضیافت پنالتی ها» به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی سید اکبر دانیالی کاری از گروه نمایش ایل لردگان اجرای خود را در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، «ضیافت پنالتی‌ها» روایتی از زندگی فابیو گروسو، بازیکن تیم ملی ایتالیا است که آخرین پنالتی را برای تیمش وارد دروازه می‌کند تا این تیم بعد از سال‌ها به قهرمانی برسد. «ضیافت پنالتی‌ها» به روایت زندگی این فوتبالیست و پیوند لحظات مهم زندگی او با فوتبال می‌پردازد؛ نمایشی که در آن فوتبال اصل است.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به «فراز مهدیان دهکردی» مشاور دراماتورژی، «مصطفی حسنی» دستیار کارگردان و ویدیو گرافی، «مرضیه فرهنگ» طراح لباس و موسیقی، «داود امینیان» طراح نور، «سعید شاه حسینی» طراح پوستر و بروشور و «مصطفی حسنی» ، «نگین نادری»، «ویدا اردشیری» ساخت دکور اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت کردن پرتکل های بهداشتی علاقه مندان برای دیدن این نمایش باید قبل از حضور در سالن بلیط خود را از طریق شماره تماس 09139823033 رزرو نمایند.

این نمایش در صورت نبود محدودیت های کرونایی به مدت 10 شب در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه است.




مطالب مرتبط

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

نظرات کاربران