در حال بارگذاری ...
از سوی از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان

فراخوان دومین رپرتوار نمایشنامه خوانی در شهرکرد منتشر شد

فراخوان دومین رپرتوار نمایشنامه خوانی از سوی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد منتشر شد.

طاهره سلیمانی دهکردی، مجری طرح این رپرتوار در گفت و گو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: دومین رپرتوار نمایشنامه خوانی چهارمحال و بختیاری  با هدف کشف، شناسایی و پرورش هنرمندان مستعد در زمینه های بازیگری،کارگردانی و نمایشنامه نویسی و حمایت انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از رپرتوار نمایشنامه های بومی و دست نویس، آثار طنز و کمدی، آثار با موضوع کرونا و نمایشنامه های منتخب بین المللی پذیرفته خواهند شد.

مجری طرح این رپرتوار گفت: آثار شرکت کننده در این دوره پس از بازخوانی و بازبینی به مدت چهار شب طبق زمانبندی دبیرخانه در تماشاخانه مهر اجرا خواهد داشت و  تمامی هزینه های گروه های نمایشی از طریق فروش بلیط اجرای نمایش پرداخت خواهد شد.

سلیمانی دهکردی افزود: هنرمندان تئاتر می‌توانند آثار خود را به صورتPdfاز طریق شماره تماس ۰۹۱۳۹۸۲۷۶۷۸ در واتس آپ ارسال نمایند و یا با مراجعه به مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر خود را به دبیرخانه رپرتوار تحویل دهند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مهلت ارسال اثر به این رویداد  ٣١فروردین ١٤٠١ می باشد و شروع اجراها دومین رپرتوار نمایشنامه خوانی از مرداد ماه ١٤٠١است.

 




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران